Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ..

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_lech.pse.pl)
Data: Fri 13 Sep 1996 - 15:15:43 MET DST

Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote:

: : Zglaszam sie na ochotnika - oczywiscie na ochotnika do odmowy. Dlaczego
[...]
: E - przesadzasz. Dadza trzy razy wiecej niz gdzie indziej,

Chyba nie dadza. Przynajmniej nie w MS Polska - bo to by oznaczalo, ze
daja np 14000PLN miesiecznie, a w to nie wierze.

i wady zamienia
: sie w zalety.

Nie. Bo moje nazwisko i twarz nie zmienia sie tym samym w nie moje. I moja
swiadomosc/sumienie tez nie zostana magicznie zmienione na inne.

: c) - praca bez odpowiedzialnosci to tez zaleta

Nie chodzi o brak odpowiedzialnosci, tylko o poczucie bezsilnosci ("nie
wazne, co powiem i jak powinno byc - bedzie mialo byc tak, jak zechce
ktos, dla ktorego wazna jest tylko forsa").

: d,e) szef placi i wymaga.

Prostytucja intelektualna ma swoje granice. A jestem pewien, ze nie
rozmawiamy o zarobkach rzedu $2NN+K ;)))

--
	Leszek.