Quantumy c.d.

Autor: Bogdan Stepien (fobos_at_ernie.icslab.agh.edu.pl)
Data: Fri 13 Sep 1996 - 14:01:09 MET DST

"Jeff W." <stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl> (5. wrzesnia) pisal

> Osobiscie kupilem na gieldzie w Krakowie w sierpniu
> Quantum Sirocco 2550 (2.5GB) za 890PLN
> i jestem bardzo zadowolony. Kupilem to w tzw. "firmie"
> (czyli u "staczy") i pamietam tyle, ze firma miesci sie przy ulicy
> Ojcowskiej. Nie pamietam nazwy ani telefonu.
> Mozesz sie tam przejechac, moze maja takze Fireball.

Czesc! Przejechalem sie i owszem, ale niestety w cenniku zobaczylem
juz pozycje bez ceny, a pozniej dowiedzialem sie, ze juz im sie
skonczyly i nie wiadomo kiedy moga byc inne. Jutro wybieram sie
na gielde - moze mi sie uda cos kupic.

Wiec pytanie jest nadal aktualne:
Czy moze ktos zna firme ( = stacza :) w okolicach Krakowa sprzedajaca
dyski Quantum?

  HYPNO <-> Bogdan Stepien
fobos_at_ernie.icslab.agh.edu.pl