Re: Flekowanie Lupusa

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Wed 11 Sep 1996 - 08:22:39 MET DST

lewando_at_ibm.net wrote:
: Panowie Informatycy!

to nie do mnie ale ...

: Mam propozycje: przestancie flekowac Lupusa i Wimmera. Jak wam sie nie
: podobaja publikacje Lupusa, to mozecie:
: 1. Przestac je czytac,

ok

: 2. Zakasac rekawy i zrobic wlasne czasopismo dla Prawdziwych Infromatykow,
: gdzie nie bedzie o takich g... jak Windows. Teraz jest latwo - nie trzeba miec
: zgody Komitetu Centralnego i puli papieru.

taaak, to wspaniała rada ...

Jeśli nie smakuje ci czyjś chleb
        - nie krytykuj, otwórz własną piekarnię !!!
Jeśli denerwuje cię że ktoś śpiewa fałszując
        - nie krytykuj, zaśpiewaj sam !!!
Jeśli uważasz że za dużo wokół przestępstw
        - nie krytykuj, utwórz własną policje !!!

a może

Jeśli uważasz że za dużo bluzgania na różne takie na tej liście
        1 - nie krytykuj, przestań czytać ?
        2 - nie krytykuj, otwórz własną ?

Dowodzę Ci głupoty takich argumentów (niestety nie mogłem się powstrzymać
:( a poza tym to się z Tobą zgadzam, co za dużo to nie zdrowo i faktycznie
można by już gdzieniegdzie odpuścić w szerokim tego słowa znaczeniu.

pozdrawiam

--
                                                         Marcin Debowski