Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ..

Autor: January Weiner (uxjweine_at_if.uj.edu.pl)
Data: Tue 10 Sep 1996 - 22:57:31 MET DST

Panowie! Panowie.
        Przepraszam, ze wtracam sie do dyskusji - ale caly czas przewija
sie w niej motyw biednego, nic nie kumajacego uzytkownika, ktoremu za
przewodnika sluzy ohydny Lupus i jego oplacane przez M$ pismo.
        A tak sie wlasnie sklada, ze ja wlasnie jestem szarym, nic nie
kumajacym uzytkownikiem, ktory za sprawa wlasnego doswiadczenia nauczyl
sie nie lubic M$ i uzywa na codzien OS/2, zas pl.comp.pecet pomogl mu
bardzo w jego instalacji.
        I tak sie rowniez sklada, ze cala powyzsza nitka (jak
przetlumaczyc na polski "thread"?) wydaje mi sie prymitywna, pelna
aroganckiego, krzykliwego pieniactwa, nie majaca nic wspolnego z zasadami
fair play, rozsadnych dyskusji i gentlemens agreement.
        Nie to, bym nie zgadzal sie z argumentami wysuwanymi przeciwko
postawie p. red. Wimmera, bo i owszem (nawiasem mowiac, p. red. krytykuje
ortografie dyskutantow, zas jego pismo jezy sie od bledow stylistycznych,
naduzyc jezykowych i koslawosci w stosowaniu polskiej skladni). Ale
stoczyliscie sie, panowie, do poziomu dyskusji, ktory nie tylko pozbawion
jest dowcipu i poczucia humoru, ale nawet dobrego smaku. Mysle, ze panu
red. Wimmerowi naleza sie przeprosiny, niezaleznie od tego, czy naruszyl
Netykiete, czy nie, bowiem Wy naruszyliscie podstawowe zasady kulturalnej
dyskusji.
        Jesli chcecie odstreczac takich uzytkownikow jak ja, tzn. ludzi
pozbawionych fachowej wiedzy z dziedziny informatyki, od lepszych
rozwiazan niz te, ktore proponuje M$, to jestescie na najlepszej drodze.
Mnie odstraszyliscie juz od .peceta.
                                        Lacze wyrazy szacunku,
                                                January Weiner 3

--
"O let me not be mad, not mad, sweet heaven!