Re: Problemy z Nestcapem 3.0

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_[204.7.246.130)
Data: Tue 10 Sep 1996 - 01:43:50 MET DST

> From: Piotr Łuczak <luczakp_at_doskomp.lodz.pl>
>
> Zdarzaja mi sie problemy z Netszkapą wersja 3.0 final release for Win95.
> Objawiaja sie tym, ze po dluzszej pracy (kilka programow w tle : 3
> instancje Netszkapy, Notatnik, Odtwarzacz CD i parę innych,
> drobniejszych np.sterownik polskiej klawiatury) wyswietlany jest blad
> "Netscape" wykonal bledna operacje w module NETSCAPE.EXE, klikam
> Zamknij, a nastepnie wyskakuje jeszcze jeden blad, tym razem "Netscape"
> nabroil w module MFC40.DLL.
> Od razu zaznaczam : nie sa to problemy z brakiem pamieci (chyba).
> [...]

Mnie tez Netscape lubi sie wysypac czasami. Zauwazylem, ze dzieje sie
to przy wiecej niz 2 instancjach Netscape'a. A gdy jeszcze sciagaja
one jakies pliki (z ftp) lub drukuja to "bledna operacja w module"
prawie murowana.

PS. Ja uzywam Netscape 2.0 na Win3.11.
Radoslaw Poplawski (ąćęł)
E-mail: radekp_at_geocities.com