Problemy z Nestcapem 3.0

Autor: Piotr Łuczak (luczakp_at_doskomp.lodz.pl)
Data: Mon 09 Sep 1996 - 17:40:07 MET DST

Zdarzaja mi sie problemy z Netszkapą wersja 3.0 final release for Win95.
Objawiaja sie tym, ze po dluzszej pracy (kilka programow w tle : 3
instancje Netszkapy, Notatnik, Odtwarzacz CD i parę innych,
drobniejszych np.sterownik polskiej klawiatury) wyswietlany jest blad
"Netscape" wykonal bledna operacje w module NETSCAPE.EXE, klikam
Zamknij, a nastepnie wyskakuje jeszcze jeden blad, tym razem "Netscape"
nabroil w module MFC40.DLL.
Od razu zaznaczam : nie sa to problemy z brakiem pamieci (chyba).
Pracuje na P133, 32MB RAM, HD1600, Win95PL.
Wirusow brak (MKS_DEMO 5.25, McAfee).

Co to moze byc? Nie chcialbym opuszczac Netszkapy, to taki fajny konik,
bo MSExplorer 3.0 wcale mi sie nie podoba.