Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ...)

Autor: Tomasz.Rys_at_Clico.Krakow.PL
Data: Sat 07 Sep 1996 - 16:04:17 MET DST

In Article Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ...) , lewando_at_ibm.net wrote:

> Tu w Ameryce nie ma informatyki. Czy ktos moze mi wytlumaczyc (w swietle
> powyzszego tekstu) co to jest "informatyka" i "narzedzie informatyczne"?
> Czy informatyka to pisanie programow, a uzywanie to nie? Czy jak sie uzywa
> komputera w biurze to nie jest informatyka, a jak gdzie indziej to jest? A jezeli
> tak, to gdzie i jakie warunki musi spelniec miejsce aby komputer (albo uzytkownik)
> stal sie "informatyczny"?

Panie Andrzeju - tego sie nieda wytlumaczyc - i bardzo dobrze Pan o tym wiesz - smiem twierdzic, ze nawet wiesz dlaczego. Z tego co sie ostatnio dowiedzialem ze slownika to - (w wolnym przekladzie) - informatyka to nauka teoretyczna o komuterach i wszystkim co jest z tym zwiazane. W swietle tego informatykiem jest jedynie student lub nauczyciel zajmujacy sie informatyka teoretyczna (czyli innymi slowy matematyka).

W Ameryce nie ma Informatyki, ale jest za to Computer Science - i jasniej i praktyczniej.

> ksiazce "Programowanie w Jezyku BASIC" w Sigmie... Nie starczylo pary
> na wiecej...
o tym nie wiedzielem!

pozdrowienia,
*-----------------------------------------------*
+ Tomasz Rys +
+ Clico Hi-Tech Software Promotion Center, Ltd. +
+ Al. 3-go Maja 7, PL30-063 Krakow, Poland +
+ Tel: +48 12 343422 ext. 146, 192 +
+ Fax: +48 12 323698 +
+ E-mail: Tomasz.Rys_at_Clico.Krakow.PL +
+ ftp: ftp.clico.krakow.pl, anonymous +
+ http://www.clico.krakow.pl +
| Arnet Corporation | Frontier Technologies |
| FTP Software | Informix | IXI | NetManage |
| SunSoft | Unipalm | SPRY/Compuserve | Netscape|
|... and more |
message sent on 09/07/96 at 15:04:17