Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ..

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 07 Sep 1996 - 15:25:18 MET DST

> No i nie dziwie sie czlowiekowi, ze zrezygnowal. Ludzie dajcie sobie
> siana i odpocznijcie troche. Ani Win95 nie jest najgorszym systemem

coz. jakbys uwazal sie za najmadrzejszego i zostal sprowadzony na grunt
twardy, to pewnie zareagowalbys podobnie. ja takze wcale sie nie dziwie ;)

> parzystoscia od pamieci z emulacja parzystosci?'. Rozpetala sie wtedy
> dyskusja na temat metod emulacji parzystosci i ewentualnych problemow
> z tym zwiazanych ale jakos ZADEN z fachowcow nie odpowiedzial temu
> czlowiekowi jak do cholery ma odroznic te dwa rodzaje pamieci.

nie slyszalem tego pytania, ale odpowiem - kosci z emulacja parzystosci maja
maly scalak (wyraznie rozny od reszty) ktory za kazdym razem "produkuje"
brakujacy bit parzystosci. simmy z prawdziwa parzystoscia maja dodatkowe
kostki, najczesciej identyczne z reszta. wystarczy wiec policzyc kostki
pamieci i zerknac, czy jeden ze scalakow znaczaco nie rozni sie od reszty.
oczywiscie nie mozna tego przyjac zupelnie automatycznie, ale w wiekszosci
przypadkow jest to prawda :)

na zakonczenie dodam, ze wielokrotnie juz pisalem o tym, zeby pisac z sensem
i na temat. takze nie lubie idiotycznych dyskusji nie na temat, stad moja
reakcja na zachowanie Pawla Wimmera. Rezultat? Mam nadzieje, ze na tym sie
zakonczy i pan Wimmer nie bedzie wiecej odzywal sie w sposob, jaki ostatnio
moglismy obserwowac.

A czy to jest grpua pl.comp.unix? nie jest. ale takze nie jest to grupa
pl.comp.w95, ani tym bardziej pl.comp.pawel_wimmer-pogwarki_o_komputerach.

pozdrawiam
karpio