Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ...)

Autor: Piotr Bernatowicz (BERNAT_at_alfa.ichf.edu.pl)
Data: Fri 06 Sep 1996 - 12:53:01 MET DST

In article <01bb9b6a$161a94a0$ad0574c3_at_wimmer.polbox.com.pl> "Pawel Wimmer" <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> writes:
>From: "Pawel Wimmer" <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl>
>Subject: Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ...)
>Date: 5 Sep 1996 20:36:47 GMT

>Lech Szychowski <lech7_at_lech.pse.pl> wrote in article
><50jhr2$otv_at_olorin.nask.pl>...
>>

>Owszem, paru sie znajdzie.

>A jezeli chcesz odmowic fachowosci i wiedzy ludziom takim, jak Stozek,
>Grabowski, Kozielski, Kulisiewicz, Czerwinski, Blewonski, Wiosna,
>Golachowski (vide: ostatni numer z zabezpieczeniem Windows 95), Setlak,
>Majkowski czy Woronow, to protestuje, bo ich znam i wiem co potrafia.

Dla malego Kazia autorytetem w sprawie komputerow jest nawet jego wlasna
mama ktora o komputerach wie tyle ze wlacza sie je klawiszem power.

>Inni tez sie ucza i potrafia napisac cos sensownego o sprawach, w ktorych
>sie specjalizuja.
>Zauwaz, ze mnostwo ludzi pelniacych funkcje informatykow, albo majacych cos
>sensownego do powiedzenia chocby w grupach dyskusyjnych, to zdolni samoucy,
>bez kierunkowego wyksztalcenia.

>Nie przesadzalbym wiec z tym wytykaniem braku kwalifikacji.

A ja nie przesadzlbym na Twoim miejscu z tekstami o kwalifikacjach zarowno
jezykowych jak i merytorycznych dziennikarzy. Chcesz abym Ci poszukal
bledzow stylistycznych w pierwszej lepszej ksiazce Lupusa? Bledy
merytoryczne zas sa czyms spotykanym w prasie bardzo czesto. Jestem
chemikiem i czasem czytam np. w jakiejs gazecie ze dwutlenek wegla jest
pierwiastkiem. Szlag mnie trafia, bo wiem ze czlowiek ktory to pisze w ogole
nie ma zielonego pojecia o chemii a madrzy sie. Niestety jest to cecha u
dziennikarzy dosc czesto spotykana.

Piotr Bernatowicz