Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ...)

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_lech.pse.pl)
Data: Wed 04 Sep 1996 - 11:23:46 MET DST

In pl.comp.pecet Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

: Jak Cie tak strasznie uwiera okreslenie "narzedzia informatyczne",
: wytlumacz mi, prosze, co jest tego przyczyna.

To, ze biurowa pecetologia (a do tego stosuje sie Windoze) ma z informatyka
tylez wspolnego, co jezdzenie samochodem na ryby z projektowaniem procesow
technologicznych odlewow z lekkich stopow.

: bylem nigdy na bakier i na ogol wiem, co pisze. To w koncu moj zawod.
                          ^^^^^^^
Ta skromnosc jest w tym przypadku dosc uzasadniona.

: W redakcjach nie siedza idioci,

Wybacz, ale chyba w w/w redakcjach nie siedza takze informatycy.

: a jezyk na ogol znaja lepiej od przecietnego komputerowca.

I co z tego? Znajomosc jezyka polskiego jest jednym z ich obowiazkow
zawodowych, tak samo jak dla mnie znajomosc roznych juniksowych zaklec.

: Radzilbym natomiast, jesli juz jakas krytyka jest konieczna, zajac sie
: okropnymi bledami ortograficznymi, ktore nader czesto pojawiaja w
: postingach.

Radzilbym odrozniac bledy merytoryczne od ortograficznych. Oraz poczytac
sobie nieco o netykiecie.

--
	Leszek.