Re: mysz optyczna do pc ?

Autor: Jacek Szaniawski (optix_at_saxon.pip.com.pl)
Data: Tue 03 Sep 1996 - 02:19:40 MET DST

mam mysz optyczna A4 i jest to jedyna mysz ktorej nie udalo mi sie
wykonczyc grajac w Wolfenstein/spear/doom/heretic/....
jest jednoczesnie lekka (nie czuc bezwladnosci kulki) i precyzyjna
(przynajmniej dla mnie wystarczajaco).
jedyny problem, ze ma syfiasta podkladke, ktora sie szybko zciera. mam
zbior, ktory dale identyczny wzor jak oryginalna podkladka, czasem
drukuje go na laserze na folii

jacek szaniawski