Re: mysz optyczna do pc ?

Autor: Pawel Binkowski (misiek_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 02 Sep 1996 - 11:45:40 MET DST

Michal Jastak (warlock_at_ncac.torun.pl) wrote:
: czy ktos kiedys widzial mysz optyczna do pc?
: gdzie to dostac jesli w ogole bywa cos takiego ?
: pozdrowienia
: --
: M. Jas'tak
Mam mysz optyczna juz 6 lat.
Kupilem SEPOMS MOUSE i jestem z niej do tej pory zadowolony.
Pad ma solidny i jeszcze mi sie nie zniszczyl.
Nowe myszy, ktore widzialem sa syfiaste. Podstawowym problem, to ze pady
do tych myszy sa w kwadraty. Oznacza to, ze trzeba miec go ustawionego
prostopadle do reki, bo inaczej mysz glupieje. Moj pad jest w kolka i nie
mam tego problemu (jedyny bol to 300dpi).
Reasumujac. Chyba nie ma obecnie porzadnych myszy optycznych.

Pawel Binkowski
misiek_at_lodz.pdi.net