Re: ODP: PC-kurier , reklamy w koszu

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 02 Sep 1996 - 14:17:16 MET DST

Andrzej Przygodzki <andrzejp_at_complex.com.pl> wrote:
: Zgodze sie z wami ze reklamy sa dosyc denerwujace ale musicie mi przyznac
: ze gdyby byly w oddzielnej zszywce nikt by tego nie czytal a to nie za bardzo
: na reke reklamodawcom (a posrednio i nam bo bez reklam gazeta bylaby drozsza)
: wiec wydaje mi sie ze raczej czegos takiego nigdy nie wprowadza.

No właśnie to nie jest dla mnie aż takie oczywiste. Jeśli czytam rekalamę
z nastawieniem na nią samą to robię to w miarę dokładnie. Jeśli
przedzieram się przez gąszcz rekalam szukając tekstu to jedyny sposób
jaki reklama do mnie dociera to jej podświadome (lub nie) zapamiętanie.
Np. będę pamiętał zdjęcie drukarki i nazwę f-my.

--
                                                              Marcin Debowski