ODP: PC-kurier , reklamy w koszu

Autor: Andrzej Przygodzki (andrzejp_at_complex.com.pl)
Data: Mon 02 Sep 1996 - 00:31:54 MET DST

>bo nie ma sensu, skoro co numer reklamuja prawie to samo :)
>czyli dramat sie toczy, a aktorzy padaja z rzadka :))))

>a tak na powaznie. nie daloby sie zrobic bloku reklamowego w
>oddzielnej zszywce ? moze bys spytal o to w jakiejs kolejnej ankiecie
>??

Zgodze sie z wami ze reklamy sa dosyc denerwujace ale musicie mi przyznac
ze gdyby byly w oddzielnej zszywce nikt by tego nie czytal a to nie za bardzo
na reke reklamodawcom (a posrednio i nam bo bez reklam gazeta bylaby drozsza)
wiec wydaje mi sie ze raczej czegos takiego nigdy nie wprowadza.

Andrzej