Re: Mini ankieta - Jakich uzywamy Windows (jezeli uzywamy)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 16:48:10 MET DST

Dziekuje wszystkim za dotychczasowe wypowiedzi (na razie zebralem
ich 11). Jeden z uczestnikow zwrocil mi uwage na to, ze ankieta
powinna byc anonimowa - z uwagi na, nazwijmy to, 'uwarunkowania
licencyjne' ;-). Nie pomyslalem o tym wczesniej, ale mam zamiar
w zwiazku z ta, sluszna moim zdaniem, uwaga, opublikowac tylko
wyniki zbiorcze, i ciekawsze komentarze - ale bez podawania
nadawcy. Co o tym sadzicie, tzn. jak potraktujecie takie
wyniki ?

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl