Mini ankieta - Jakich uzywamy Windows (jezeli uzywamy)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 12:42:22 MET DST

civic_at_silter.silesia.ternet.pl (Slawomir Bialek) wrote:

>w newsach BYTE'a podano, ze 50% Win95 zostalo odstawione w kat (skakowane),
>z powodu rozczarowania, jakie dotknelo skuszonych reklamami
>uzytkownikow...
>
>szczerze mowiac to w 50% nie chce mi sie wierzyc, mimo, ze moja niechec do
>Win95 jest dosc duza.... chociaz z drugiej strony :) to moze byc prawda...

Bardzo jestem ciekaw, jak to wyglada wsrod czytelnikow grup
pl.comp.pecet i pl.comp.www - dlatego proponuje Wam mini - ankiete
na ten temat. Statystyki newsreaderow sa IMHO pod tym wzgledem
o tyle mylace, ze wiem o osobach, ktore do roznych celow uzywaja
Windows, natomiast na newsy pisza przy uzyciu TIN-a spod U*.

Prosze o przysylanie odpowiedzi NA MOJ ADRES, a nie na liste.

Wyobrazam sobie wypowiedzi w formie np. Uzywam Windows 3.1
(ewentualnie z dopiskiem w rodzaju: przez ok. 40% czasu spedzonego
przed komputerem). W zwiazku z watpliwosciami na temat ilosci
skasowanych W'95 szczegolnie zalezy mi tez na komentarzach w rodzaju:

1. Odkrylem Windows 95 i natychmiast wyrzucilem Windows 3.x
lub
2. Sprobowalem Windows 95 i, rozczarowany, wrocilem do Windows 3.x
lub
3. Nigdy nie probowalem Windows 95, bo 3.x mi wystarcza, a boje sie
nowinek MS.

WIN/OS2 prosze na uzytek tej ankiety traktowac jak Windows
(oczywiscie z zaznaczeniem, ze to WIN/OS2) :-)

Nie musze chyba dodawac, ze nie interesuja mnie teksty w rodzaju
'Windows jest be, a Linux/FreeBSD/OS2/Cokolwiek_Innego cacy' -
sam tez, jak wiecie, troche takich popelnilem, poza tym miejcie
litosc dla 'modemiarza'... ;-) Prosze nie uzywajacych Windows o
krotkie teksty w rodzaju 'Nie uzywam Windows. (kropka) '

Wyniki opublikuje za tydzien, tj. 7.09, na pl.comp.pecet i
pl.comp.www, postaram sie tez umiescic je na jakims zaprzyjaznionym
serwerze WWW [niestety, wlasnego jeszcze nie posiadam :( ]
Jezeli pomysl tej ankiety nie wzbudzi w Was entuzjazmu, napisze
oczywiscie, ze brak wynikow.

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl