Re: LAN win95/winNT problem z drukowaniem plikow postcriptowych

Autor: Wojtek Piecek (wojtekp_at_tch.waw.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 09:23:57 MET DST

Pawel Pyk napisal(-a) :

> Uszczesliwiono mnie siecia w95/wNT. Mam drukarke postscriptowa czy ktos

Uczesliwiono...?

> nie ma pojecia jak skopiowac do drukarki plik postscritowy? Instalowanie
> GostScripta to ostaecznosc bo mam juz dobre PS w drukarce (HP).

Ghostscript jest lepszy od tego interpretera w drukarce, choc wygoda
drukowania w przypadku tego drugiego jest wieksza. Poza tym o ile masz
szybkszy komputer to ghostscript wypluje to szybsciej ...

> Probowalem kopiowac okienku dosowym (copy prn /B) probowale naciagac na
> ikonke drukarki. W pierwszym przypadku zwraca blad w drugim chce
> aplikacji. Czyli zachowuje sie jak w3.1. Pewnie to prosty problem i jest
> jakies ogolne rozwiazanie (np dla plikow *.pcl).

Czy to jest (panie boze bron) wydruk z jakiegos worda do windy? To moze dac
smutne wyniki, oni maja tak bardzo zgodny kod wynikowy z PS ze az strach ...

I drugie pytanie - skad drukujesz? Z klienta (g95) czy tez z servera (???)
czyli nt. No i gdzie masz drukarke, moze to jest printserver ...

--
-w