LAN win95/winNT problem z drukowaniem plikow postcriptowych

Autor: Pawel Pyk (pyk_at_ccgate.ari.ch)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 16:35:40 MET DST

Uszczesliwiono mnie siecia w95/wNT. Mam drukarke postscriptowa czy ktos
nie ma pojecia jak skopiowac do drukarki plik postscritowy? Instalowanie
GostScripta to ostaecznosc bo mam juz dobre PS w drukarce (HP).
Probowalem kopiowac okienku dosowym (copy prn /B) probowale naciagac na
ikonke drukarki. W pierwszym przypadku zwraca blad w drugim chce
aplikacji. Czyli zachowuje sie jak w3.1. Pewnie to prosty problem i jest
jakies ogolne rozwiazanie (np dla plikow *.pcl).
Pawel