Re: pytanie o plyte

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 15:20:38 MET DST

> From: st1074_at_PROBLEM_WITH_INEWS_DOMAIN_FILE.man.lodz.pl (Adam_Kuklewski)
>
> Mam takie malutkie pytanko...Zamierzam zmienic plyte glowna z plyty
> 386 na plyte pod pentium. Czy moglby mi ktos poradzic jakiej firmy i
> jaki model kupic. Jaki najlepiej kupic procesor. Slyszalem ze AMD sa
> dobre.

O AMD pisze w innym postingu, wiec sie nie bede powtarzal.

A plyty po kolei: Asus (drogie i b.dobre) i dalej SOYO, GIGABYTE
(wszystko z biosem Awarda). W ogole przed kupne plyty nalezy sie
upewnic, ze sa do niej upgrady w Internecie (czytaj: plyty markowe, a
ich producenci posiadaja serwer w i-necie). Intela nie polecam, ze
wzgledu na BIOS (AMI), ale mozna go zflashowac MR-BIOS
(www.mrbios.com).

Nie polecam plyt BIOSTAR i P55-IT.

Ja mam plyte Gigabyte ATS (Award PnP 4.51) i jestem z niej
b.zadowolony (mimo, ze sie nie da zaupradowac MR-BIOSem).

Najlepiej zajrzyj pod www.mrbios.com (Shareware) i rozgladaj sie za
plytami tam opisanymi (uwaga na typ plyty!).
Radoslaw Poplawski (A(+)(C)e)
E-mail: radekp_at_geocities.com