Re: FrontPage Microsoft - prosba !!!

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 10:57:46 MET DST

Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland <zylla_at_lodz1.p.lodz.pl> wrote in
article <009A798C.3D91F900.5472_at_lodz1.p.lodz.pl>...

ControlPad
CMED,

> A ktore z tych programow pozwalaja:
> 1 prace pod zwyklymi windowsami ?

No, nareszcie wyszlo na jaw, ze W95 sa niezwykle!

> 2 obrobke plikoe tekstowych wiekszych od 32 KB ?

Dla W95 wszystkie podane

> 3 sa shareware lub freeware ?

HomeSite byl do tej pory free, choc nie wiem, co bedzie z 2.0.
FrontPage to ciezka komercja.
WebEdit - dosc drogi shareware, ale wart kazdych pieniedzy.
Wymienione "male" to shareware.
ActiveX Control Pad i Layout Control to freeware.
Trzeba zajrzec do serwisow, np. Tucows, i sprawdzic listy edytorow dla W31
i W95.

Poniewaz autor mowil o W95, podalem wlasnie te.
WebEdit ma wersje 2.0 dla W31.

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor