RE: polskie literki, pytanie ...

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 15:17:17 MET DST

>heja,
>jak mam skonfigurowac pegasus maila for windows (mam win 3.11pl) tak
>aby zamiast krzaczkow (lub czasem po prostu spacji) widziec w czyichs
>postingach normalne literki??????
>pegasus jest wersja = v2.42a (win16) Jul 22 1996
>pomocy .....

Akurat Pegasusa nie uzywam (moze szkoda bo podobno lepszy od Eudory
a propos moze ktos ma porownanie obu programow :-)
ale musisz miec po pierwsze primo czcionki z ogonkami w standardzie
ISO-8859-2 i te czcionki wybrac jako domyslna do wyswietlania - tak
przynajmniej sie robi w Eudorze i tak robie w domu na zwyklym
programie terminalowym do odbioru poczty.

Romek