Re: Stop ! Bylo:(Czy Lupus jest na wikcie Microsoftu?)

Autor: Michal Sobkowski (msob_at_ibch.poznan.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 09:04:57 MET DST

Jerzy A.Radzimowski wrote:
[...]
> Śledząc od początku nie tylko ten pożar naprawdę nie znajduję powodów do
> osobistych wycieczek. Jeśli Paweł wkłada kij w mrowisko, prosi o ocenę tego
> co zrobił, to logicznym wydaje mi się, że oczekuje konstruktywnej krytyki.
> Bo w ogóle coś zrobił, lepiej czy gorzej ale zrobił. Zamiast poprawienia
> stron ( chodzi mi o zwiększenie ilości informacji ) marnuje się czas na
> samoobronę.
Cóż, Paweł rzeczywiście coś zrobił, ale wydaje się, że zrobił nie
najlepiej (piszę to jako użytkownik W95, który oprócz wad widzi też
ZALETY tego systemu - albo - orócz zalet widzi też WADY tego systemu).
Chyba już większość stron WWW jest w ISO (wobec czego użytkownicy Win
mają jako domyślne ustawione przekodowanie ISO -> Win) i nie rozumiem
dlaszego Paweł upiera się przy systemie sprawiającym kłopoty
użytkownikom innych systemów. Zamiast jakichś chytrych sztuczek z
charsetami wystarczy dać odnośnik (np. do PSO) dla newbiesów [:)] jak
ustawić IE lub NS, aby widział prawidłowo ISO
Na głosy krytyki Paweł opowiadał zdecydowaną obroną swojej koncepcji i
jak to zwykle bywa, dyskusja rozlazła się na wiele wątków, niektórych
dość mało konstruktywnych [ ;-)].

Pozdrawiam,
Michał

--
          Michał Sobkowski   mailto:msob_at_ibch.poznan.pl