Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ...)

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 21:06:54 MET DST

Jerzy A.Radzimowski <jerzyara_at_odn.zgora.pl> wrote:

Po pierwsze. Skonfiguruj se MSIE, bo do każdej linii dodaje CR-a kończąc ją
sekwencją dos-ową CR-LF, a tu obowiązuje wyłącznie LF.

Po drugie. Skonfiguruj se MSIE, bo używasz dłuższych linii niż 80 znaków, a
nie wszystkie newsreader-y i mailer-y potrafią łamać takie teksty. Chyba, że
zależy Ci na tym żeby części ludzi sprawić trudności przy czytaniu Twoich
listów.

: Wojciech Galazka <wgalazka_at_zoolook.chem.uw.edu.pl> wrote in article
: <wgalazka.217.841324010_at_zoolook.chem.uw.edu.pl>...

: <<SNIP>>
: > An na powaznie.
: > Mam 2 komputery na kazdym G^95. Chce z jednego uruchomic program zdalnie
: > na drugim (bo drugi nie ma monitora) Pod Xami , no problem,
: > xhost, rlogin, setenv DISPLAY i juz.
: > A POD TYMI DURNYMI G^95 SIE NIE DA !!!!
: > I to ma byc system operacyjny, tfu.. Szczegolnie teraz gdy
: > sieci sa takie wazne.
: > SKANDAL !!!!!!!
: << SNIP>> Pewnie że na G^95 się nie da. Mam jeden monitor, 3 kopmsy
: napędzane przez W95. Klikam sobie Eksploratora, wybieram otoczenie
: sieciowe, potem komputr ktory ma to czego chce, potem katalog potem
: aplikacje. I dziala. A dla skrótu umieszczam sobie skrót na ekranku
: jedynego monitora. SKANDAL ! To działa !

Po trzecie. To o czym piszesz to nie jest zdalne uruchamianie aplikacji
tylko importowanie zdalnych zasobów plikowowych (mam wątpliwości czy wiesz
jak wygląda i do czego może służyć praca zdalna).

Po czwarte. Pisz z polskimi literami.
Po piąte. Nie wygłupiaj się z G95 i możliwościami tego !!@#$%^.

Pozdrawiam

kloczek

"Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają"
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl