Re: PC-kurier , reklamy w koszu

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 08:25:45 MET DST


Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
: Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl> wrote in article
: <644B402452_at_pluton.pol.lublin.pl>...
: > zastosowac. Czemu reklamy nie sa w oddzielnej sklejce ? w koncu i tak
: > je wrzucam do kosza po ewentualnym przeczytaniu.
: Zeby bylo je trudniej usunac, a tym samym zwiekszyc szanse przejrzenia. W
: koncu po to firmy placa, zeby dotarlo do ludu. A dzieki temu nasze pisma sa
: dwukrotnie tansze niz bez reklam.
: Takie zycie - kapitalizm! I tak jest we wszystkich pismach.
: BTW - statystyki wykazuja, ze spory odsetek czytelnikow zaglada do reklam,
: traktujac je jako zrodlo informacji na rowni z pismem.

Nu tak, a co mówią statystyki o tych którzy zrezygnowali z prenymeraty
czy regularnego kupowania PC-k właśnie z powodu jego wewnętrznego zalewu
reklamą i omalże katorżniczej pracy w wyławianiu ukrytych tam artukulików ?
Zgadzam się całkowicie ze Znikiem, jakby to była osobna wkładka to
prawdopodobieństwo zajrzenia do reklam byłoby równie wysokie a może
powróciłby do Was odsetek taki zniechęconych jak ja. Jeśli ktoś chce
przejrzeć reklamę to ją przejrzy tym bardziej że jak piszesz spory
odsetek to robi, sądzisz że by tą wkładkę wyrzucali ? Spodziewam się że
statystyki nie uwzględniały raczej odpowiedzi w stylu:
1. tak, przeglądam bo się tego nie da uniknąć
2. tak, przeglądam bo chce !

Jest i inny aspekt tej sprawy, pewnie wyglądało by to dość paradnie
dostawać kilkunastostronicowy PC-k z kilkuset stronicową wkładką
reklamową :-)

-- 
                                                              Marcin Debowski
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> http://www.pg.gda.pl/~agatek/mdhp.html >>>>


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:53:01 MET DST