Re: Wyniki REFERENDUM (i komentarz)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 12:31:53 MET DST

szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl (Szymon Sokol) wrote:

>Michal Tyrala <kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
>: To dlaczego na podstawie artykulow podajesz liczbe uzytkownikow nie mogacych
>: uzywac ogonkow (nie do merdania ;-))? Nalezaloby usunac postingi pochodzace
>: od tego samego nadawcy - wtedy mozna mowic o 15% _uzytkownikow_.
>
>W zasadzie to niezla mysl, choc realizacja przysporzy mi pewnych
>klopotow. Na razie, mozna sobie zobaczyc (w miejscu uprzednio
>podanym), kto ile postingów wysyla. Oto czolówka (15):
>782 lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
>435 Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus)
>401 "S. D." <nyce_guy_at_irc.pl>
> [...]

Czyli, tak jak przypuszczalem, ja z moim Forte Agentem zaklocam
statystyke 'na niekorzysc' ogonkow - mimo ze mam mozliwosc
ich nadawania i odbioru przy uzyciu innych narzedzi. :-)

Tak, jak pisalem Ci juz prywatnie - chyba najbardziej wiarygodna,
aczkolwiek na pewno trudniejsza w realizacji, bylaby statystyka
par osoba - newsreader. W kazdym razie ja, z moja ambiwalencja do
ogonkow, wypadlbym w niej prawidlowo, czyli 1:1 (Nasza Szkapa/Forte)
:-)

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl