Re: S3 Virge

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_mail.geocities.com)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 14:21:15 MET DST

> From: Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net>
>
> Wlasnie sie zastanawiam na wymiana S3/868/2MB na S3 Virge.
> Czy ktos moglby mnie oswiecic jakich postepow predkosciowych
> powinienem oczekiwac? Wiem ze bede mial sprzetowe tekstury itp
> ale interesuje mnie tez wynik z Wintacha.
> Czy ktos uzywa takiej karty?

To nie bardzo na temat, ale...
Diamond Stealth Trio64V+ 1MB EDO 45ns na pokładzie (ciekawostka, nie
chodzi po dodaniu drugiego MB wolniejszych kości - zdaje sie, ze
60ns), karta w tescie Wintach daje ok. 195. Sprawdzone pod Win95 i
P100. Aha, no i sterownik DirectX od karty.
Wady: cytuje "refresh rate will be set AUTOMATICALLY" i tu dalej
uwage, ze nalezy tylko ustawic wlasciwy monitor. U mnie dawalo to
56-60Hz bez mozliwosci zmiany.
Czyli krotko: karta dobra, tylko driver spier., ale moze cos
przeoczylem.

W kazdym badz razie nowe sterowniki do Stealth64 S3-868 maja takie
fajne bajery jak zmiana kolorow "w locie", ze az zal mi zmieniac na
gorsze... Wynik pod Wintahchem ok. 120 (1MB, wszystko jw.).
Radoslaw Poplawski (ąćęł)
E-mail: radekp_at_geocities.com