Re: Win NieTe

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 23:45:31 MET DST

In <64EEA141CB4_at_golem.umcs.lublin.pl>, KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) writes:

>Nie wydaje mi sie, azeby byla niebezpieczna. Jedynyu problem, to rownoczesne
>startowanie OS/2 i NT - nie lubia sie wzajemnie. Podobnie systemy plikow NTFS

A czy mozna konkretniej ? Co jest efektem tego nielubienia sie ?

>karpio
>
>PS1. NT to generalnie niezly system.
>PS2. Nadal nie znosze M$.
>PS3. Programy z 95 chodza pod NT.
>PS4. Nie widze wiec powodu, by stosowac 95 :)))

Dlatego majac do wybory G'95 i NieTe wybralem NieTe :))

>PS5. I tak wszyscy skonczymy na NT, jak nie teraz to za rok.
>PS6. Jak nie masz 32MB RAM to sobie daj spokoj z NT (z 95 tez...)
>PS7. Ale pamiec jest taka tania, ze 32MB to za malo ;)))

32MB mam, zauwazylem zreszta ze pod OS/2 nie ma tak pazernego programu
zeby przy tej ilosci pamieci jescze mieszal dyskiem. Nawet uchodzacy za niezykle
pazerny system VisualAge for C++ chodzi bez swapowania.
Czy NieTe beda bardziej pazerne ? Ogolnie to instaluje sobie NT zeby
przetestowac pakiet Optima++, ciekaw jestm jak wypadnie porownanie
z VisualAge.