Re: VLB na 40MHz

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 14:11:10 MET DST

Pawel Golik (golik_at_genetique.uvsq.fr) wrote:
: Czy ktos moglby mnie oswiecic jak to w koncu jest z podkrecaniem
: magistrali VLB na 40MHz (bez ws). Slyszalem takie wersje:

: 1. W wiekszosci przypadkow bez problemu (byl to swego czasu argument w
: sporze VLB vs PCI)

: 2. Dziala czasami, tylko na wysokiej klasy kartach (jezeli tak, to
: prosilbym o opinie na temat roznych kart graficznych, czy np. taki
: Orchid 1240 VLB+ to wezmie?)

: 3. Dziala tylko wtedy, gdy jest jedna karta na VLB, jak sa dwie lub
: wiecej to juz nie (zalezy mi na potwierdzeniu lub zdementowaniu tej
: wersji).

HGW jak to jest w teorii. A w praktyce 2 szybkie karty dzialaja
na 50MHz bez waitstatow (np. mam taki sterownik z napisem, ze dziala
na 50MHz/0ws, oraz Cirrus Logic 5428 - to sa tanie karty).

Ale to juz chyba przeszlosc, teraz liczy sie PCI.

--
Krzysztof Halasa
Palac Mlodziezy                      Internet: khc_at_pm.waw.pl