Re: ktore jadro [bylo Re: Poszukuje pod OS/2]

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 13:59:07 MET DST

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

: To ja najwyrazniej mam wybitnego pecha, albo linux postanowil mnie odrzucic
: na samym poczatku. Pierwsza kompilacja 2.0.10 i 'Symbol not found'.

: Kto to wypuscil w takim stanie!

Musisz czepiac sie 2.0.10? Skompiluj sobie dowolna inna, i nie bedzie
problemow. TO JEST BLAD w 2.0.10, _LINUX_ ma w wersji 2.0.10 _B_L_A_D_ !
Niesamowite. Kto by pomyslal. O ile sie nie myle, to ten blad wystepuje
tylko w pewnej konfiguracji (jesli uzywany jest pewien driver).

: Konkurs oglaszam - komu poprawnie dziala na linux'ie dynamiczny routing?

Kiedys (Linux-0.99 patch level x<=14) probowalem zrobic dynamiczny
routing - na RIP'ie. Sam RIP dzialal, ale Linux nie umial robic routingu
z subnetami. Poprawiono to w jadrze 0.99pl15 (o ile pamietam). Od
tamtego czasu RIP dzialal mi poprawnie (wlasciwie cala dynamika
sprowadzala sie do wybrania 1 z 2 routerow). Po zlikwidowaniu dynamicznego
routingu (1 router robiacy wszystko) nie uzywalem tego. We wszystkich
nowych instalacjach uzywam statycznego routingu - w przypadku, gdy Linux
nie jest routerem, ustawiam go na najlepszy router, w przypadku gdy jest
- wystarcza routing statyczny. Ze wzgledow bezpieczenstwa routing
statyczny jest znacznie lepszy.

--
Krzysztof Halasa
Palac Mlodziezy                      Internet: khc_at_pm.waw.pl