Win NieTe

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 18:48:07 MET DST

Musze sobie zainstalowac win NieTe i w zwiazku z tym mam pytanie:
Czy instalacja jest niebezpieczna ?
Mam na dysku DOS, OS/2 i jedna wolna partycje na ktorej chec to
sobie zainstalowac. Czy Istnieje ryzyko ze przy instalacji zniszczy mi
pozostale partycje (tak jak to lubi G'95), czy zdarza sie zniszczenie
innych partycji podczas pracy ? Jak pracuje na ostatniej parycji
na dysku ?
Jak ew. uchronic sie przed niespodziankami ?