Re: Wyniki REFERENDUM (i komentarz)

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_[204.7.246.130)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 02:20:03 MET DST

8bit w newsach to jeszcze zrozumiem (gdy w Agencie widze QP, to od
razu kasuje), ale dlaczego QP w poczcie? Przyznam sie - nie rozumiem.

I jeszcze jedno: czy ktos wie jak ustawic Pegasusa (win3), aby reply
wysylal zawsze z naglowkiem charset-ISO. Bo na razie wysyla z takim,
z jakim oryginalny list przyszedl.

I jeszcze jedno: czy tu cos nie sypie. Wysylam listy, a mam wrazenie,
ze one znikaja. Czy jest lepszy serwer news niz news.nask.org.pl.
Zaczalem uzywac Agenta i wpisalem ten adres na chybil-trafil (i
trafil), ale mam z nim klopoty (nic nie chce mi sie wyslac).
Radoslaw Poplawski (A(+)(C)e)
E-mail: radekp_at_geocities.com