Re: Krytyczny wyjatek:...(instalacja win95).

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 17:36:27 MET DST

> From: ind27_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl (Tomasz Deska)

[rozne cuda na temat win95]
nie wiem. win95 podobno nie stwarza problemow :))) spytaj fanow G95 :)

> Acha, stacje dyskow sa sony i maja zworki (po co - nikt nie wie??:( )
serwis je wykorzystuje, takze niektore typy PC-tow nieco inaczej
sie komunikuja z flopami (np compaq), i to sie ustawia zworkami.

> Teraz kilka pytan?
> Czym moga byc spowodowane bledy systemu w VxD?
bledami programistow z microsoft.

> Co sie stalo ze stacjami dyskow?
jak wyzej, chociaz moze ci nie laczyc zasilanie we flopie. albo
karta do skanera zajmuje ten sam adres/irq/dma co flop.

> Czy wart zainstalowac win NT? Komputery sa wykorzystywane do przygotowywania
> reklamowek: Corel 6, Paintshop, Page Maker. Czekac na win nt 4.0, czy
> lepsza jest 3.51?

w twoim przypadku tak. na G95 nawet sie nie ogladaj, nie ma za czym.
Najlepiej popytaj na jakich zasadach beda robione upgrade wersji 3.51
na 4.xx . Jesli te zasady beda ci odpowiadac, to kup 3.51 .
a jak nie, to poczekaj, w miedzyczasie ew. skoluj sobie jedna
z krazacych wersji 4.xx beta. Pod NT jak sie aplikacja wywali, to
przynajmniej reszta ma duze szanse na przezycie, bo sa wprowadzone
mechanizmy ochrony pamieci (proces pisze po zabronionym obszarze RAM,
a to jest ignorowane).

Nie jestem zwolennikiem NieTe, ale ten zestaw programow jaki
zaproponowales bedzie chodzil najlepiej wlasnie pod tym systemem.

> AMD K90, 256 PB cache, 32MB ram, chipset jak powyzej (takie same
> plyty glowne), grafika :trident 9000 z 512 kb lub s3 864 (to nie mialo
> znaczenia - sypalo sie na tej i na tamtej:)

gdyby ci sie sypalo na karcie graficznej, zobaczylbys kwiatki na
ekranie.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html