Re: Licencja i Microsoft

Autor: S. D. (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 04:00:42 MET DST

proga_at_sun3.hep.utexas.edu wrote in article
<PROGA.96Aug26090300_at_sun3.hep.utexas.edu>...
> Zasadnicze!
> Wtedy nie mozna bylo albo mieli tak swietnie wyszkolony personel.
Co ty gadasz, rozmowa collect osblugiwana jest przez ta firme z ktorej
korzysta
dzwoniacy a nie przyjmujacy rozmowe.

> O to jest taka kompania telefoniczna ATT?

Ajajaj, ale ci sie udalo mnie zlapac.......

> Przez elementarna uczciwosc. Pewnie wiesz ile taka operacja kosztuje.

To znaczy ATT za swoje pieniadze powinno reklamowac konkurencje..
Znasz firme ktora tak robi?