Re: W95, SCSI, dysk - problem

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 15:09:18 MET DST

> From: Piotr Kuciel <aster_at_krysia.uni.lodz.pl>

> Przewaznie zawisa na amen zaraz na poczatku po wydwietleniu napisu:
> BusLogic EISA SCSI Host Adaptor Firmware Version 3.31
> Checking for SCSI Target 0 LUN 0

wyjmij wtycznki, te od sygnalow, i spowrotem je wloz. moze ktoras
przstala laczyc. z zasilajacymi tez to zrob. a moze ktoras z wtyczek
wylazla. moze tez jakas zworka na dysku zle zwiera, przez co ID dysku
sie ciagle zmienia, albo raz zalacza raz wylacza terminowanie.
Albo wogole terminowania nie ma. hmmmm...... tak bym zaczynal szukac.
a jak jest faktycznie, nie wiem. wszystko wskazuje na bledy w
komunikacji sterownika z dyskiem.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html