W95, SCSI, dysk - problem

Autor: Piotr Kuciel (aster_at_krysia.uni.lodz.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 16:00:40 MET DST

DATE SENT: 26-AUG-1996 14:46:48

Czesc,
Mam problem. W firmie gdzie pracuje z powodu urlopu kolegi
musialem sie przesiasc na jego komputer celem zapewnienia
ciaglosci prac. Kolega pracuje pod W95 co w pewien sposob
ogranicza mi pole manewru, jako ze boje sie w tym grzebac
nauczony doswiadczeniami. Kolega wydaje sie byc obdarzony
przez nature wieksza cierpliowscia ale mnie juz po dwoch dniach szlak
jasny trafia. Problem w tym ze komputer odpala sie czasami po
godzinie cyklicznych prob zalaczen.
Przewaznie zawisa na amen zaraz na poczatku po wydwietleniu napisu:
BusLogic EISA SCSI Host Adaptor Firmware Version 3.31
Checking for SCSI Target 0 LUN 0
I dalej nic. Czasami idzie dalej ale zawisa podczas proby
odpalenia np. Worda. Po probie resetu informuje ze jest caly czas
busy, i radzi albo czekac (najdluzej wytrwalem 10 minut) albo resetowac
dalej. Acha , czasmi przy probie uruchomienia wyswietla jeszcze
komunikat ze dysk jest 'failure'.
Chcialem zapuscic Nortona Utilitesa for W95 zle oczywiscie tez
zawisl przy NDD.
Prosilbym o jakakolwiek podpowiedz czy sugestie z ktorej strony
to ugryzc, czy to system, sterowniki jakowes czy moze dysk
fiksuje. Wdzieczny bylbym bardzo za odpowiedz. Praca lezy
odlogiem , zaleglosci rosna, gorace terminy nieublaganie sie
zblizaja, a ja zaczynam siewiec marnujac czas na pstrykanie wylacznikiem.
Piotr