Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Sat 24 Aug 1996 - 02:28:26 MET DST

Michal Tyrala <kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

> przeciez powszechnie wiadomo ze 2.0.xx to jeszcze bety. Poza tym
> slyszalem pochlebne opinie o 1.3.99 (nie jestem pewien tego numeru).

MT> A ja znowu slyszlem, ze jak numerek po pierwszej kropce jest parzysty to
MT> jest to non-beta, nieparzysty - beta.
i to jest prawda...

1.3.xx to były wersje do których dodawało sie nowe możliwości i poprawiało
stare.
W pewnym momencie uznano, że koniec dodawania nowych możliwości i zrobiło
się 1.99.xx w których wygładzano kod...
Potem uznano, że jest już stabilnie i wypuszczono 2.0.0
2.0.xx to seria w której poprawia się jeszcze niektóre rzeczy ale nie
dodaje nowych, więc jest to seria dość stabilna. W każdym razie nie ma
stabilniejszych :-)

--c