Re: Licencja i Microsoft

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 17:46:53 MET DST

S. D. (nyce_guy_at_irc.pl) wrote:
: Jarek Lis <lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote in article
: \> P.S. z drugiej strony - co powiecie o klientach, co domagaja sie
: instrukcji
: > obslugi peceta? "Bo panie, do telewizora mam, do radia dostalem, to
: > i do komputera mi sie nalezy" ?
: >
: Jakas tam powinna byc informujaca o specyfice konkretnego PC tudziez o
: rozbieraniu
: obudowy itp Na pewno o software ktore jest zamonotowane na PC w chwili
: zakupu no i hardware (monitor karta muzyczna, sieciowa)
: Za duze wymaganie mam?

Troche. Trudno dac instrukcje od konkretnego egzemplarza,
jak to skladak na zamowienie (te SB, sieciowki, etc).

Instrukcja wygladalaby wiec tak:
"przycisk 1 sluzy do wlaczania komputera, przycisk 2 do wykonania
 tzw restartu (uf, turba juz nie ma). Zlacze 5 jest do drukarki,
zlacza 6 i 7 to porty szeregowe. Do gniazda 8 podlacza sie klawiature.
Szczelina 4 sluzy do wsadzania dyskietki, a przycisk 3 do jej wyciagania.
Wlozyc dyskietke z systemem operacyjnym do szczeliny 4, wlaczyc komputer
.... i postepowac stosownie do instrukcji obslugi systemu operacyjnego.
Komputer moze byc rozbierany tylko przez specjalnie przeszkolony personel!"

Krotka ta instrukcja...

Jaroslaw Lis

| lis_at_ict.pwr.wroc.pl | Institute of Engineering Cybernetics |
| tel 48-71-202636 | Technical University of Wroclaw, Poland |
| fax 48-71-203408 or 517398 | |