Re: Kochany M$ (krotkie)

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 15:46:50 MET DST

Krzysztof z00mbie Trzaskulski <z00mbie_at_cc.uni.torun.pl> wrote in article
<4vkb66$k14_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...

> Nie ma co sie bac swoich pogladow, jakie by one nie byly...

Nie pogladow, tylko reakcji :-)

> Trzeba z tego wyciagac wnioski...

Aber ja,.. ale ogolnego obrazu to nie tworzy.

> Biorac pod uwage fakt iz "pare" to przynajmniej 2, a dni roboczych w
> tygodniu jest 5, jestes wiec bliski 50% "wysypek".

Osobliwy parametr. Chyba nie powiesz, ze to 50 proc. kleski.

> Gdy sie w Excel'u dodaje wydatki np. na chlebek i skarpetki moze to
> nie jest grozne. Ja musze obrabiac dane czasami dostarczane jako pli-
> ki Excel'a (dosc duze) dla potrzeb GIS'u i nie moge sobie pozwolic na
> _zadne_ (!!!) wysypanie czy blad. Sa to za powazne sprawy. Mlotek
> jest do wbijania gwozdzi, a nie po to by go "kilka razy w tygodniu"
> osadzac na trzonku.

Nie kwestionuje, ale chyba przyznasz, ze Excel jest dosc stabilny. A
zreszta, sprobuj Quattro (6 lub 7) - w koncu o polowe silniejsze od Excela.

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor