MIDI do Sound Blaster'a

Autor: ANDRZEJ PIETRASIEWICZ (DOCENT_at_bachus.1lo.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 12:02:27 MET DST

 Pozwole sobie oderwac sie od dyskusji na temat polskich znakow.
Mam prosbe: Czy ktos moglby pomoc mi w znalezieniu schematu interfejsu
SoundBlaster<->MIDI? (chodzi o podlaczenie urzadzenia MIDI do karty
SB).
 Mialem Amige i MIDI i tam podlaczalo sie to chyba do RS'a, a sam
uklad to byly dwa osminozkowe scalaczki i troche dodatkow (R, C itp).
Mam nadzieje, ze odpowiedni uklad do Sound Blaster'a nie jest bardziej
skomplikowany.

 Andrzej 'Docent' Pietrasiewicz
 docent_at_bachus.1lo.lublin.pl