Re: Qp czy 8bit (Bylo: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?)

Autor: Pawel F. Gora (gora_at_if.uj.edu.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 10:41:33 MET DST

Michał Sobkowski <msob_at_ibch.poznan.pl> wrote in article <321C0394.4E0_at_ibch.poznan.pl>...
> (...) propunuję aby kto może (a czy
> ktoś nie może?) stosował przesyłki 8bitowe (...), a nie
> "quoted-printable"

Była na ten temat dyskusja, ale chyba niezbyt uważnie ją śledziłem :-(
Miałem jednak wrażenie, iż quoted printable jest z jakichś powodów "lepsze".
Proszę zatem o autorytatywną odpowiedź dla mnie, prostego fizyka:
Czy mam używać quoted printable, czy też kodowania ośmiobitowego?

Paweł Góra
Institute of Physics, Jagellonian University, Cracow, Poland
http://zfs.if.uj.edu.pl/gora/
For every problem, there is one solution which is simple, neat, and wrong.