Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_bit.onet.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 00:25:27 MET DST

In pl.comp.ogonki Michal Tyrala <kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
> Moje 3 grosze w temacie "norma": W/g PN klawiatury sa qwertz. Czy moze jak
> Wam sie odmieni bedziecie apelowac o wyrywanie klawiszy?

Jest "drobną" różnicą to co masz na swoim komputerze lokalnie
(czy klawiatura czy lokalny sposób kodowania) a informacją udostępnianą
globalnie poprzez Internet.

Nic mnie nie obchodzi jaką masz klawiaturę. Nie obchodzi mnie też
czy Twoje Win koduje w CePie, czy w ISO.

W Internecie musisz się stosować do RFC - czyli jeśli już posyłasz
polskie znaki - to standardowo.

Nie musisz używać czysto specyficznych polskich liter - Twoja wola.
Ale co sobie o Tobie pomyślę - to już moja radość! ;-)

I jeśli nie masz i nie używasz polskich liter, nie miej do nikogo
żalu, że inni je używają - jeśli zgodnie ze standardami.

> PS1. Ten posting w moim zamysle mial byc ugodowy. Jak ktos to odbierze inaczej
> to prosze o ew. uwagi emailem, bo na listach dosc juz jest postingow na ten
> temat (a jakby kto chcial przyklasnac ;-) to tez email).

Mój również. Życzę miłego dnia/nocy.

Zbigniew Zych

--
Optimus SA Oddział Kraków     Używam ISO-8859-2, jeśli nie wiesz co to jest
http://www.onet.pl/~zych/     obejrzyj PSO:   http://www.agh.edu.pl/ogonki/