Re: Czy to wirus!!!?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 20:05:47 MET DST

> Date sent: Wed, 21 Aug 1996 13:14:44 +0200
> From: Tomasz Filek <tfilek_at_tl.krakow.pl>

> Moje problem przedstawia sie nastepujaco:
> Od jakiegos czasu, po uruchomieniu systemu W95, Norton informuje iz w
> komputerze zainstalowane jest tylko 588KB pamieci konwencjonalnej.
> Sysinfo z NU widzi cala pamiec 640KB ale pokazuje iz rezyduje w niej jakis
> modul DOS, ktory mniej wiecej zajmuje brakujace kilobajty.
> Nie wchodza w gre zadne dodatkowe sterowniki poniewaz objawy te wystepuja
> rowniez przy starcie bez plikow konfiguracyjnych lub z dyskietki
> systemowej W95.
> [...]

czy wiesz o co pytasz ?

poza tym w95 to nie jest system, tylko wyspecjalizowany program
nadzorczy zorientowany graficznie, ktory zawiera mnostwo bledow od
programistycznych do logistycznych.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |