Re: Dyski 1.2GB - opinie

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 19:36:48 MET DST

> 1200 kBps to wlasnie cos okolo 10mbps - biorac pod uwage narzuty
> na protokol. Tyle pokazuje mi SI przy zapisie do Novella.
> Karta 3c509 ISA TP, Netware 3.12, IPX, pusta siec,
> koncowka IBM PC-330 P-100. Serwer skladak P-75 z karta 3c590 PCI.
> I co Ty na to ? :-)

odpowiadam:
biorac pod uwage narzut na protokol, fakt, ze masz naprawde dobra
karte sieciowa (dyskutowalismy o kartach srednich czy wrecz
popularnych) oraz bardzo szybki procesor i sam server, nadal
podtrzymuje to co powiedzialem. :) nie osiagnales 10mbps a nieco
mniej; zas ile mniej - to juz zalezy od karty sieciowej i predkosci
komputera. poza tym w opisanym przypadku jak mniemam zadzialal
mechanizm buforowania wewnatrz karty - stad osiagnales takie wyniki
tylko przy zapisie (dane sobie lecialy do pamieci ram na karcie, a
karta potem sama sobie z tym robila porzadek). realny transfer jest
na poziomie 800-900kb/s. to jak? remis? :)

karpio