Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Krzysztof Jacewicz (jaca_at_koti.com.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 19:02:48 MET DST

On Wed, 21 Aug 1996, Tomek Rubaj wrote:

<wyripowane>
> Nie wydaje mi sie, zeby bledy ort. w korespondencji do mnie swiadczyly o
> jakimkolwiek traktowaniu mojej osoby. Natomiast swiadome i uporczywe
> utrudnianie mi jej czytania moze o czyms swiadczyc.
> Czy to ma znaczyc, ze nie traktujesz mnie powaznie bo np. stale
> _nie_moge_ napisac listu poprawnie po polsku?

A to dlaczego ? Z tego co widze, to uzywasz Netscape 3b5 Gold pod Windows.
Sciagnij wersję przynajmniej o 1/10 wieksza - 3b6 radzi sobie (podobno -
sam nie sprawdzalem ) z ogonkami i w poczcie i w news'ach.

Mam nadzieje ze to powstrzyma Cie od wyglaszania podobnych opinii ~:-\

> I najwazniejsze: Odpowiedz sobie (moze byc tez mi) na najwazniejsze
> pytanie z poprzedniego listu: czy az tak bardzo potrzebujesz widziec
> polskie literki, ze wydaje Ci sie ze zrownowazy to duza (zapewniam Cie)
> niedogodnosc w ich czytaniu przez kupe ludzi?

W tej chwili nie widze ogonkow w poczcie i jakos mi to nie przeszkadza.
Moze dlatego, ze uzywam komputera od dobrych dziesieciu lat i
przyzwyczailem sie czytac teksty z rozmaitymi krzaczkami badz bez nich.
A co z ludzmi, ktorzy dopiero od niedawna uzywaja komputera, i ktorzy
maja problemy z przeczytaniem tekstu bez polskich znakow diakrytycznych ?

Krzysztof Jacewicz
jaca_at_riva.koti.com.pl
jaca_at_ue.eti.pg.gda.pl