Re: Dyski 1.2GB - opinie

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 19:12:06 MET DST

> ^^^^^^^
> Gdyby nie Twoj ostatni posting pomyslalbym, ze 300 kb/s oznacza
> 300 000 bitow na sekunde. Teraz jednak nie wiem, czy masz na mysli 300
> Kb/s (czyli 307 200 bitowna sekunde) czy moze 300 kB/s (300 000 bajtow na
> sekunde), czy moze 300 KB (307 200 bajtow na sekunde).

wybacz, ale na podstawie twoich wypowiedzi musze stwierdzic, ze
jestes malo inteligentny. powinienes zajac sie poza tym filozofia a
nie komputerami, bo to pierwsze wyraznie lepiej ci wychodzi. mam
nadzieje, ze nie odpiszesz na ten list, bo jesli to uczynisz, to
tylko potwierdzisz dodatkowo moje spostrzezenia. nie zamierzam
ciagnac dalej tej glupawej dyskusji i czepiania sie slowek zupelnie
nie na temat. amen.

karpio