Re: REFERENDUM: Polskie znaki czy na razie bez?

Autor: Antek Sawicki (tenox_at_waw.ids.edu.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 19:43:20 MET DST

On 21 Aug 1996, Jaroslaw Strzalkowski wrote:

> PS: Jest taki jeden serwer, prezentujący organizację, która szczególnie
> powinna dbać o formy zachowania w sieci - tam to dopiero język polskawy
> śmiesznie wygląda...
> Z litości nie powiem głośno o jaki serwer chodzi, ale przypuszczam,
> że i tak większość wie o jakiej organizacji mówię.
to ja moze powiem... bo jest cos takiego jak Internet dla Szkol...
uwazam ze ta 'organizacja' powinna swiecic przykladem w tym miejscu...

ja jestem tylko administratorem jednego z komputerow... i jak mozecie
sie doczytac z listy pl.comp.ogonki - jak pisal jeden z moich uzytkownikow
wprowadzilem NAKAZ stosowania pl na swoim komputerze.... jednak ten
komputer jest tylko pobocznym serverem na ktorym rozni ludzie maja
swoje wlasne strony www... natomiast glowny server... no coz...
szefostwo i webmasterowstwo of 'main IdS www server' jest nieugiete....

a co do moich uzytkownikow - 90% wyrazilo swoje OBUZENIE... i zostalem
nastepnego dnia po umieszczeniu notki w motdzie zalany sterta listow...
niektore z nich jak widac bylo poszly 'w publike'

moze z listy wplynol by jakis list do mojego szefostwa ktory hmmmm
dal by do myslenia... - ja juz niemam sily

a nawet taki Monopoli$sta na swoim WWW:

Strona kodowa ISO-Latin2 i Exchange Jak skonfigurowaf
                     Microsoft Exchange, by wiadomoci przesy3ane po
                     Internecie by3y kodowane w standardzie ISO-Latin2
                     (8859-2).

no prosze.... opadla szczeka ?? - czytal to ktos ?? -
http://www.wszyscywiedzaco.com

Pozdrowienia - Antek Sawicki (tenox)

|___\__,_|____/ e-mail: tenox_at_pol.pl, tel.: (22) 6710682
Win95 is an operating system, which operates a user, and not a computer...