Re: Klopoty z WD 1,6 GB.

Autor: Leszek (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 21 Aug 1996 - 07:26:54 MET DST

Patryk P. Nowak wrote:

> Hej!
>
> Mam taki maly klopot ze swoim WD 1,6 GB. Polega on na tym, ze o ile
> dysk chodzi w miare szybko, to operacja zalozenia katalogu zajmuje 0,5 - 1 s.
> Slownie: do sekundy. Ktos mi mowil, ze to przez sformatowanie go na jedna
> partycje, ale nie mam jak sprawdzic. Moze to plyta - czy ktos ma taki dysk
> tak samo sformatowany?

Ja mam taki dysk, podzielony na 3 partycje (2 razy 509.9 i raz 18.x) -
wlasnie
dlatego, zeby cluster size byl 8 kB, a nie 32 jak sie domyslam jest w
twoim
przypadku. Na moj dysk wejscie 25 % wiecej niz na twoj mimo ze sa takie
same :)
A co do tego opoznienia to nigdy takiego czegos nie zauwazylem...
Moze masz wylaczony SMART DRIVE, lub w ogole nie uzywasz cache-a ??
A moze po prostu komputer za wolny ? :))

Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR
twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl