Re: Karty sieciowe - JAKIE ????

Autor: Rafal Lukawski (budda_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 20 Aug 1996 - 09:34:19 MET DST

On Mon, 19 Aug 1996, Michal Krzycki wrote:

> Czesc !!!!!
>
> Chcemy sobie z sasiadem zrobic siec (Peer to Peer) -
> na razie korzystamy z NULL Modemu (do Duka swietne) ale tu
> wykorzystanie sie konczy. Bedziemy korzystac chyba z Windy (95)
>
> Szukamy kart sieciowych - tanich.

Jak tanie, to tylko klony NE2000
Jakieś pół roku temu w sklepach można było kupić za 90zł, teraz być może
taniej.
Jak nie wszystkie, to większość kart( klonów NE ) to karty Jumperless,
konfigurowalne specjalnym programikiem, więc odpada problem grzebania w
komputerze.
Wady: jedna, a zasadnicza - więcej niż 300KB/s raczej się nie wyciągnie,
więc zakładanie jakichkolwiek serwerów na NE2000 mija się z celem.

Rafał