Re: Sound Gold 16 + WaveTable

Autor: Jaroslaw Krupa (klos_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 20 Aug 1996 - 10:32:58 MET DST

Piotr Piatkowski (kompas_at_galaxy.uci.agh.edu.pl) wrote:

> Cóż, ja mam w domu Sound Galaxy która także jest zgodna i z SBPro i
> MSS i niczego nie potrzebuję przestawiać - po prostu programy
> rozpoznają ją jako jedno i drugie - mogę sobie skonfigurować program
> tak jakbym miał SBPro, albo tak jakby było MSS. Więc może po prostu
> spróbuj ustawić (np. w jakiejś grze) że masz MSS i sprawdź czy

juz to sprawdzalem i nie dziala

> działa. Notabene - u mnie wiele gier daje znacznie lepsze efekty
> właśnie po ustawieniu na MSS

i racja bo w WSS jest 16 bitowy sampling i odtwarzanie.

Acha,jakby kogos interesowalo to podaje jakie sa uklady na karcie :

        ESS1688f \
                     - AudioDrive
        ESS968f PnP /

        OPTi QDSP 82C941

i jeszcz pare innych

Parametry karty (glosnosc, porty , itd) karty sa utawiane programowo.