Re: Dyski 1.2GB - opinie

Autor: Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. (kir_at_telbank.pl)
Data: Tue 20 Aug 1996 - 08:45:26 MET DST

At 18:14 19.08.96 +0200, you wrote:

> Slyszalem kiedys taka opinie:
> Dyski Caviar nie nadaja sie jako dyski do servera np Novellowskiego.
> Nie wytrzymuja dluzej niz rok.
> Czy taka opinia istniala rok temu wsrod "fachowcow" ?
> Czy sie ostatnio zmienila ?
> Prosze to traktowac jako pytanie socjologiczne tzn. nie
> odpowiadac mi "ja mam Caviara i jestem zadowolony"
> Najwyzej: w moim serverze obslugujacym 20 koncowek w biurze/szkole/banku
> jest Caviar/taki to a taki model/ i nie padl/padl od roku/dwu/trzech lat.
>
>Romek

Romku:

Te dyski (WD) nadaja sie jak najbardziej do takich malych sieci.
Zakladalem siec novl 3.11 (na 1.6 GB Caviar) na ok. 17 userow.
Biega 24 na dobe , dyk wyrabia sie z zapasem, zadnych problemow.
A z blizszego otoczenia - duza maszynka 6 x 2.1 GB Segate (Barracudy).
Po paru miesiacach pierwszy dysk, nastepnie dwa kolejne :((
Sprzet i dyski z dobrej firmy.

W kazdym sprzecie (marce) znajda sie byki - ale to nie dyskwalifikuje
producenta (chyba ze bledy u niego to standard).
Krzych